søndag 1. desember 2013

Årets julemarked!

                                                             I dag har huset vært fullt av folk! 
                                                      Jeg har nemlig hatt en aldri så liten julemesse :-)





Og som vanlig tar jeg litt av når jeg er i det kreative hjørnet!
Masse varer må det være :-)





Så hyggelig med alle de positive og hyggelig besøkende som kom.
Mamma hadde bakt deilig kringle og jeg julekake på morgenkvisten.
Kaffe,julete,klementiner og rødt godteri,her skulle det ikke mangle noe!





Ihvertfall 7 sorter må man ha ;-)




Kremmerhus med svibel





Det er så koselig å samle masse venner til et stort "kaffeslabberas" 
Det blir det god stemning av!




Håper alle fikk litt julestemning.
Manglet bare litt snø...




Litt kort,lykter,bilder,dekorerte lys....





Flere kort..




Litt pastell til jul?




Vakre små fyrsikk esker og hjerter med pynt?




Beklageligvis har mitt kamera tatt kvelden :-(
Så bildene er tatt med mobilkamera,men håper du kan få litt av stemningen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar