fredag 28. desember 2012

Et julete hjem.

                                           




Juletreet vårt har vi i år som ifjor blitt
pyntet med masse pynt..
Noe kjøpt,noe fått og mye laget av barna:-)




Synes det er utrolig hyggelig å finne frem pynten
som er laget av små stolte barnehender.
Selv om eldstemann er 15, så settes det pris på at
pynten settes frem og henges opp:-)




Endel julepynt samles når man har drevet butikker
med denslags i mange år....




Rødt er julens farge for meg.
Jeg har prøvd flere ganger med andre farger,
men ender alltid opp med rødt til slutt.
Det er noe med den røde intense fargen og så blir det så 
koselig og varmt med rødt;-)





Normalt sett,altså resten av året har vi mye rosa,hvitt og turkis
i stua vår,men i jula må noe flyttes ut og pakkes ned.
Bilder tas ned og nye henges opp.





I år manglet jeg et bilde med mye rødt synes jeg.
Så jeg fikk liksom ikke fred før dette var laget.
Ble ganske fint synes jeg!

Ønsker deg og dine en fortsatt god jul!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar