fredag 29. juni 2012

                                                   GIVE AWAY:-)


 Siden det er fredag og dårlig vær vil jeg gjøre noe hyggelig for deg:-))
 Jeg gir bort et skjerf fra min butikk Kreatrine Interiør&Klær på Grorud Nærsenter i Oslo.





F.eks dette....


Eller dette?

Du kan fritt velge det du synes er finest:-)
Skjerfene kommer i fra leverandører Barfota!!
Vi har flere typer i butikken.
NB..Har du ingen mulighet for å hente i butikken og vi må sende, velger vi et skjerf for deg,men du kan komme med fargeønsker ;-))
ALT du må gjøre er å legge igjen en kommentar i feltet nedenfor innlegget,så trekker jeg en vinner i løpet av helgen!

12 kommentarer:

  1. Her er det STORE vinner sjanser ennå;-))

    SvarSlett
  2. Heisan!

    Dette blir jeg gjerne med på- flotte skjerf!!!

    Ha en riktig fin helg!

    Vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  3. HURRA!
    Fine skjerf får man aldri nok av, og disse er jo helt SUPRE! ;D
    Må få legge til at Kreatine er en fantastisk butikk med mye flotte ting.
    Selv om jeg har flyttet, er jeg innom stort sett hver gang jeg er i Oslo.
    Håper mange benytter seg av muligheten av å ha en så flott butikk i nærmiljøet.
    Lykke til videre! ;D

    SvarSlett
  4. Spennende! Er gjerne med i konkurransen din. :) Takk for koselig kommentar. :)

    SvarSlett
  5. Jeg slenger meg med i konkurransen om det lekre skjerfet og krysser fingrene :) Tvi tvi . . . .

    SvarSlett
  6. Skjerfene er supre, jeg er med, og legger meg samtidig med som følger :-)
    Hilde

    SvarSlett
  7. Jeg melder min interesse for et skjerf til min kone, hun har ikke noen fra før...
    Hilsen Larser`n

    SvarSlett
  8. Hei Trine.
    Så flott blogg.Nå har jeg kost meg med de fine bildene og fått mange nye ideer:)
    Stor klem! Og Larser`n- din kone fortjener hvert skjerf hun har;)
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  9. Trist for kona til Larser`n som ikke har noen skjerf. Hun fortjener et,....eller flere:) Oddlaug

    SvarSlett
  10. Fint blog, skal markere den som favoritt og legger meg som følger. Håper jeg vinner !!
    Hilsen fra Maria

    SvarSlett
  11. Kjempefine skjerf. Håper jeg vinner:)
    Susanne

    SvarSlett
  12. Vinneren er trukket!! Gratulerer til HILDE med bloggen Drømmehagen!!
    Du kan komme innom butikken og velge deg et skjerf fra Barfota:-)
    Til alle dere andre som deltok,det er nok ikke siste gang med GIVE AWAY så følg med!!
    Ha en superduperdag!
    Klem fra Kreatrine

    SvarSlett